czwartek, 14 listopada 2013

Pisa - to nie tylko krzywa wieża! - Asymetryczna sukienka New Look



Pisa jest kojarzona tylko i wyłącznie z krzywą wieżą, szkoda, ponieważ miasto może pochwalić się wieloma innymi pięknymi miejscami. Mi osobiście najbardziej podobał się cmentarz, który był zupełnie inny, niż nasze cmentarze.

Jak obiecałam, prezentuje jedna z torebek, którą kupiłam we Florencji. Torebka oczywiście jest wykonana ze skóry naturalnej, jest uniwersalna, wystarczy odpiąć pasek i mamy kopertówkę! Muszę przyznać, ze miałam problem jaki wybrać kolor, było ich tak dużo, ze trudno było się zdecydować.






Podobno o gustach się nie dyskutuje, ale jak zobaczyłam ta wystawę w jednym ze sklepów nie mogłam przejść obojętnie! Zwłaszcza jak spojrzałam na cenę tych "uroczych" torebek.
Pewnie w przyszłym roku na bazarkach będzie modna torebka typu "pszczoła" ;)





Asymetryczna Sukienka - New Look
Kopertówka - Made in Italy
Baleriny - River Island

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz