niedziela, 10 listopada 2013

STHETICA - moja wizyta w Klinice Medycyny Estetycznej


Jakiś czas temu zostałam zaproszona na zabieg do Kliniki Medycyny Estetycznej  Sthetica w Łodzi. Po kilku tygodniach ustaliłam termin wizyty i udało mi się odwiedzić klinikę. Trochę się obawiałam wizyty zwłaszcza, że wcześniej nie korzystałam z tego typu zabiegów.
Teraz muszę przyznać, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona!

Długo zastanawiałam się jaki zabieg wybrać, w końcu wybrałam " Aquarelle". Jest to intensywny zabieg nawilżająco-energetyzujący do skóry szarej, zmęczonej. Wybrałam ten zabieg ponieważ, mam bardzo delikatną i cienką skórę, która źle znosi naszą polską jesień i zimę - wystarczy zimne powietrze i moja skóra pęka i łuszczy się, szczególnie na nosie. Mam także, bardzo widoczne worki pod oczami.


Skóra niedożywiona ze słabym poziomem nawilżenia objawia się złą kondycją, wygląda na zmęczoną i często dochodzi w niej do niepożądanych objawów. Między innymi może to być właśnie opuchnięcie dolnych powiek.
Zabieg ma na celu usprawnienie krążenia, odprowadzenie wody z naczyń limfatycznych, nawilżenie, remineralizację skóry.

Zabieg przeznaczony jest do pielęgnacji skóry wymagającej odżywienia i nawilżenia.
Na początku kosmetyczka zmyła mi makijaż, używając mleczka i toniku Thalgo. Następnie delikatnie wmasowała w Moją twarz Serum o działaniu silnie nawilżającym (Absolute Rehydrating Serum). Po pewnym czasie Pani założyła mi na twarz gazę nasączoną tonikiem, na którą potem nałożyła mi maskę z mikronizowanych alg (Micronized Marine Algae)
Moja twarz została szczelnie zabezpieczona przed utratą ciepła folią aluminiową i pozostawiona tak na ok 20-25 minut.
Teraz miałam czas na chwilę relaksu i odprężenia, z chęcią poleżałabym tak dłużej! Po zmyciu maski ciepłą wodą, Pani nałożyła mi krem po oczy (Eye Contour Cream) oraz krem na twarz Energising Vitality Cream.

Czas zabiegu: 60 min

Efekty były widoczne od razu po zabiegu, skóra została bardzo dobrze nawilżona, jest teraz gładka i nie łuszczy się. Zabieg został wykonany profesjonalnymi kosmetykami Thalgo - jest to bardzo dobrze rozpoznawalna marka w Polsce specjalizująca się w tego typu kosmetykach. Po zabiegu czułam się zrelaksowana i odprężona. Mimo, że minęło kilka dni od wykonania zabiegu, stan mojej skóry nie zmienia się i jestem z niego bardzo zadowolona!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz