środa, 20 lutego 2013

Coś z niczego - Czyli jak przerobić stary żakiet na nowy?


Ostatnio robiłam porządki w szafie i znalazło się trochę rzeczy, których przestałam używać, dlatego postanowiłam dać im nowe "życie" - natrafiłam na mój czarny żakiet, który kupiłam specjalnie na studniówkę do sukienki. Niestety żakiet założyłam parę razy - dosłownie - miałam go na sobie może z 3 razy oprócz studniówki i tkanina zaczęła się zaciągać i mechacić i z żakietu do eleganckiej sukienki trafił do tych do noszenia na co dzień. Pomyślałam, że fajnie byłoby go jakoś zmienić, aby stał się bardziej "atrakcyjny".



Na początku myślałam, aby zrobić kolorowe wstawki na kieszeniach, jednak nie znalazłam, żadnego na tyle oryginalnego materiału, żeby go do tego użyć, dlatego zmieniłam koncepcję i stwierdziłam, że zamiast kolorowej wstawki na kieszeniach przyszyję moje ulubione suwaki! UWIELBIAM SUWAKI :) jak tylko znajdzie się w moim posiadaniu jakaś bluzka, sweter, spodnie cokolwiek to myślę, gdzie by tutaj doszyć suwak, gorzej jak po prostu nie ma gdzie :(
Do przerobienia żakietu potrzebowałam:
- dwóch suwaków 8-10 cm - (1 szt - ok 3 zł)
- Igły i czarnej nitki oczywiście!
No i to chyba wszystko :)

Suwaki przyszyłam na kieszeniach, tak aby nie zszyć kieszeni z podszewką. Specjalnie nie wszywałam ich do środka, chciałam aby taśma suwakowa była na wierzchu.




Moim zdaniem, teraz wygląda o wiele lepiej, można go nosić zarówno do eleganckich ubrań jak i codziennie do zwykłych spodni i gładkiej bluzki.
W następnym poście pokaże jak ja wykorzystuję go zależnie od okazji i stroju.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz