środa, 6 marca 2013

Tunika z odkrytymi plecami




 

Ostatnio w moim lumpeksie udało mi się kupić bardzo oryginalną tunikę/bluzkę.
Tunika jak widać jest dłuższa z tyłu i jest wycięta na plecach. Jest ciekawa sama w sobie, chociaż przyznam, że czegoś mi w niej brakuje. Na początku miałam problem z czym ją założyć, można by powiedzieć, że kolor jest stonowany i nie powinnam mieć problemu, żeby coś do niej dobrać jednak, nie jest to wcale takie proste.



Szukając rozwiązania mojego problemu, stwierdziłam, że może warto coś do niej dodać, aby nie była taka szaro-bura. Myślałam nad zmianą guzików, doszyciu jakiegoś suwaka itp.
No i wpadłam na pomysł, żeby ozdobić w niej kołnierzyk, od razu pomyślałam o guzikach  - różnej wielkości, w odcieniach złota i srebra.
Wygrzebałam wszystkie możliwe guziki z mojego pudełeczka i ułożyłam je na kołnierzyku, tak aby dobrze się komponowały.






Teraz tylko kilka ruchów igłą i kołnierzyk skończony :)

Bluzka - lumpeks 7 zł


2 komentarze:

  1. Hej,

    czy guziki to Twoje jakieś tajemnicze zbiory?!
    Czy może jesteś w stanie polecić jakieś miejsce
    gdzie mogła bym się zaopatrzyć w takie różnorodności
    jakie prezentujesz na blogu

    PannaZmokrąGłową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety te pochodzą z tajemniczych zbiorów mojej babci, która zbiera wszystko! No i dała mi całe pudełko z najróżniejszymi guzikami.

      Mam jedno miejsce, które mogę polecić w Łodzi, jest to pasmanteria na ul. Struga - są tam w sumie dwie pasmanterie, ale jedna jest droższa i nazywa się "Pająk". Ja polecam tą drugą.

      Usuń