wtorek, 6 sierpnia 2013

Róż i pomarańcz - Platformy Miss Selfridge





















Jeszcze jakiś czas temu, nie zdecydowałabym się na połączenie tych dwóch kolorów.
Przypadkiem przechodząc ulicą Wschodnią w Łodzi "mignęła" mi wystawa jednego z lumpeksów, gdy zobaczyłam buty na wystawie nie mogłam się powstrzymać żeby ich nie kupić! Gdy tylko je przymierzyłam, wiedziałam, że zostaną w mojej szafie na dłużej - po pierwsze mają pasek wokół kostki, który zapobiega "klapaniu" butów, a także są lekkie i dobrze wyprofilowane. Zapłaciłam za nie szaloną kwotę 15 zł.



Marka Miss Selfridge, jest mało znana w Polsce. Jest to sieć angielskich sklepów, założona w 1966. Niestety w Polsce nie mają swojego sklepu, a wysyłka z ich sklepu internetowego jest niemożliwa. Jednak od czasu do czasu w second handach udaje mi się kupić ich produkty. Muszę przyznać, że każdy jest unikatowy i dobrze wykonany. Jeśli chodzi o ubrania nie ograniczają się w swoich kolekcjach do prostych popularnych krojów.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz