piątek, 5 kwietnia 2013

Niepowtarzalny Żakiet w kratkę!




Muszę przyznać, że żakiety i marynarki to moja ulubiona część garderoby. Sama posiadam z 20 różnych żakietów i ciągle powiększam moją kolekcję. Jak dla mnie każdy jest niepowtarzalny i jedyny, ma swój charakter, przez co nadaję stylizacji pewien indywidualny wymiar.
Nawet te należące do eleganckich można założyć na "luzie", ostatnio polowałam na jakiś żakiet w kratkę i się udało! Muszę przyznać, że trudno jest trafić w lumpeksach jakiś wyszukany żakiet.


Ten kupiłam w lumpeksie "Humana" na ul. Gdańskiej w Łodzi. Tak jak już wcześniej pisałam opłaca się tam chodzić gdy są przeceny, stopniowo przynajmniej raz w miesiącu wyprzedają oni cały towar. W ostatnim tygodniu wszystkie rzeczy są już po 5,4,3,2 zł - z każdym dniem cena spada.
Oglądałam ten żakiet gdy kosztował 12 zł - był przeceniony 50 %, jednak nie kupiłam go wtedy bo zauważyłam, że ma na rękawie małą żółtą plamkę, obawiałam się, że nie zejdzie jak to bywa z żółtymi plamami.
Jednak po kilku dniach wróciłam, z nadzieją, że jeszcze nikt go nie kupił i wtedy okazało się, że trafiłam na dzień kiedy wszystko było już po 4 zł! Wtedy już nie było się nad czym zastanawiać :)
Plamkę udało mi się usunąć specjalnym mydełkiem.

Dla porównania
Podobny żakiet był ostatnio dostępny w C&A
Tylko oczywiście w bardzo "niskiej" cenie 199 zł

5 komentarzy:

  1. Żakiet z lumpeksu, o bosz ;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/ a przecież w C&A taki tani ;/;/;/;/;/;/ Jak możesz ;/;/;/;/;/ A tak na poważnie, Kaśku, to świetny jest ten żakiet :) Ja sobie ostatnio w lumpeksie kupiłam ażurowy, biały sweterek - jest cudowny - za całe 5,14; zaś w sklepie podobny widziałam za ''tylko'' 70 złoty. I upolowałam nową kurtkę z New Look (trzeba ją było tylko uprać) za całe 20! ^^ A jeśli zaś chodzi o ten ,,żakiet z lumpeksu, o bosz'' - musisz mi wybaczyć małą ironię, ale naczytałam się blogów o modzie (z ciekawości) i generalnie wyciągnęłam wniosek, iż tym panią, co prowadzą, wydaje się, że im drożej, tym lepiej. LOOOOL. Masz buraczka na pożegnanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna stylizacja:) super spodnie! Wpadaj do mnie i zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, genialny

    zapraszam do mnie: ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń