wtorek, 8 października 2013

Włochy - wino, kawa i.... torebki!!! - San Vincenzo



Po długiej przerwie powracam!
Wiem, że powinnam zdecydowanie częściej pisać ale wychodzę z założenia, że idę na jakość a nie na ilość!
Myślałam, że w wakacje będę mieć więcej czasu a okazało się, że było go jeszcze mniej, za to teraz naładowana pozytywną energią przez następne kilka zimnych miesięcy będzie mnie więcej, zdecydowanie więcej.
Jak się domyślacie w te wakacje udało mi się odwiedzić Włochy, wszystko dzięki mojej uczelni, która zafundowała nam taki wyjazd, takie wyjazdy świetnie motywują do dalszej pracy.

Oczywiście, nie było takiej możliwości, żeby nie kupić sobie torebki! Muszę przyznać, że był to dla mnie istny raj, nigdzie nie ma takiego wyboru torebek ze skóry naturalnej jak we Florencji. Jednak to jaką wybrałam pozostawię w tajemnicy! Pojawi się w jesiennej stylizacji...
Póki co prezentuję stylizacje z San Vincenzo!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz